


Ми ніколи не готували фестивалі світового масштабу, не дивно, адже ми не організатори. Ми - бренд, і наші дизайнери створювали нові моделі, детально промальовуючи кожну лінію нового орнаменту вишивки, змінювали, знаходили нові рішення, спирались на ваші смаки.
Ми планували проекти, робили фотосети і докладали безліч зусиль. Злагоджено працювали і розділяли обов'язки. Бо готувалися до чогось феєричного. Мали чітке уявлення дій, таке ж почергове, як сетлист артиста на сцені та величезне бажання подарувати людям нові емоції, як фестиваль.
І поки музиканти дистанційно проводять онлайн концерти, ми дистанційно готуємо нову колекцію. Нам вдалося відновити роботу виробництва на 50% в умовах карантину. Бо ми не хочемо зустріти літо без нової колекції.
Ми розвезли частину нашого виробництва по різних куточках Києва. Доставили швейні машини швеям додому. Аби вони могли працювати над ескізами дизайнерів та збирати по лекалах нові сукні та вишиванки. Доставили комп’ютери з необхідними програмами дизайнерам та конструктору.
Нас розкидало по різні куточки столиці, області та навіть міста, але ми спільно працюємо, щоб гідно зустріти сезон теплого вітру, палючого сонця та вишитих лляних суконь.
Ми сумуємо за шумом обладнання на виробництві, за сміхом швей, за брейнштормами в офісі. Але ми робимо усе можливе, аби бути такими, як раніше. Щоб далі створювати найкращі в світі вишиванки.


І хай цього літа ми не підемо на фестиваль, не влаштуємо концептуальну зйомку в якійсь із теплих країн, хай світ вносить свої корективи у наші плани, але ні за що у наші мрії. А способи втілення цих мрій ми придумаємо самі.
Будьте здорові і не відмовляйтеся від своїх прагнень за будь-яких умов. Знаходьте їм нові формати.
Автор тексту - Мано Глонті