
Вишиванки створені людьми - це наш новий проєкт, у якому ми показуємо імена, обличчя та риси тих, хто створює Etnodim таким, яким ви бачите його сьогодні. Це велика команда, а саме 34 життя, які роблять свій внесок у розвиток бренду.
Ідея з'явилася спонтанно, як це і буває зазвичай. Ми всі багато думали, як представити процес виготовлення, його етапи, кількість процесів, і головне старання людей, які працюють в Etnodim. Так народився проєкт про нашу відкритість та відповідальність.
Спершу вагалися, як саме розкрити історії, що залишаються поза кутом зору. Як познайомити всіх тих, хто цікавиться нашим брендом із тими, хто його створює? І відповідь нас знайшла. Так як люди знаходять улюблені фільми, улюблені страви, математичні рішення, наставників, кохання або хобі на все життя.
На нашому сайті з'явилася окрема сторінка, на якій ми спробували тепло, з гумором і змістовно розказати про всіх, хто в нас працює.
"І головне, на наших сукнях і вишиванках, ви можете побачити бірку з іменами тих, хто над нею працював. Хто пошив, хто перевірив вишивку, викроїв, сконструював і розробив дизайн?"
Відчуття схожі на те, коли ти викладаєш фото особливих подій у соцмережі і всі тебе вітають. Але ця подія, сподіваємося, важлива не тільки для нас. Коли ми показуємо скільки вкладається у роботу, яким чином вона функціонує, скільки витрачається часу та зусиль, ми сподіваємося, що підштовхуємо до роздумів про свідоме споживання.
Бренд не існує без маркетингу. Але маркетинг - це не тільки реклама. Це створення іміджу.
І наш імідж відображається не тільки у виробах, а в першу чергу у тих, хто ці вироби створює.
"Ми знаємо не тільки те, куди рухаємося. А і завдяки кому."
Нам приємно, що ви розділяєте із нами цей шлях. Шлях розвитку сучасних українських традицій одягу.
Автор тексту - Манана Глонті